Amnesty International Rotterdam, Netherlands

Festival- en actievrijwilligers

Wisselend aantal uren per week – vrijwilligersfunctie, Rotterdam

Duizenden slachtoffers van vervolging, discriminatie en marteling putten hoop uit de acties van Amnesty. Actieve vrijwilligers maken deze acties mogelijk. Het vrijwilligersteam in Rotterdam zoekt enthousiaste mensen die het team willen versterken om zo een groter verschil te kunnen maken in de naleving van de mensenrechten overal ter wereld.

Amnesty Rotterdam zoekt mensen die op festivals en evenementen actief willen zijn. We hebben dan enthousiaste vrijwilligers nodig. Een festivalvrijwilliger informeert bezoekers over Amnesty en over de actie die gevoerd wordt. Hij/zij zorgt er voor dat er beeldmateriaal wordt gemaakt tijdens het festival dat daarna door Amnesty kan worden gebruikt op sociale media.

Wat vragen wij?

• Minimaal 17 jaar
  • Betrokkenheid bij Amnesty en mensenrechten
  • Enthousiaste persoonlijkheid

Tijdsinvestering is sterk afhankelijk van het festival/evenement, gemiddeld 6 uur per dag, 1 of een aantal keer per jaar

Wat bieden wij?

• Zinvolle invulling van je vrije tijd
  • Een leuk en enthousiast team op het festival/evenement
  • Gratis naar een festival/evenement.

Lijkt het je leuk om onze werkgroep te komen versterken of wil je eerst meer weten? Stuur dan een mailtje naar info@rotterdam.amnesty.nl. Wij nemen dan contact met je op!

Sluit Menu